Začátkem roku přicházíme se servisním release updatem s označením WebConent CMS verze 2.2. Tato verze obsahuje více než 20 drobných vylepšení.
Mezi ty nejdůležitější servisní úpravy patří:
- Vylepšené ovládání modulů a jejich vkládání přímo do obsahu článku, nebo stránky. Nově stačí, aby uživatel kliknul na speciální ikonu, a zobrazí se „Průvodce vkládání moduly“ kde stačí v několika krocích zvolit modul a hodnoty, které se mají vložit do obsahu.
- Řazení stránek ve složce pomocí pořadí. Pořadí složek může uživatel nově řadit dle názvu, dle data, a dle hodnoty pořadí.
- V nastavení stránek je nově možnost sledovat datum poslední změny stránky a jméno autora, který změny provedl.
- Možnost přidat registrovaného uživatele přímo v administraci.
- Rozšířená funkcionalita vyhledávání o statistiku „Historie vyhledávání“. Statistika zaznamenává všechny slova a slovní spojení, které uživatelé hledají na webu.
- Přepracovaný modul „Anketa“.
- Sjednocení skriptu CRON do jednoho místa.
- Specifikování výchozí šablony v nastavení složky.
- Významně rozšířená funkcionalita „Fotogalerie“ o možnost hromadného nahrání fotografií pomocí souboru s archivem (.zip).
Součástí verze 2.2 je i úprava a rozšíření statistik u modulu „Newsletter“
Nově jsou ve statistikách kampaní dostupné tyto funkce:
Základní statistika
- Nabízí informace o kampaně typu: název a stav kampaně, datum spuštění kampaně, celkový počet rozeslaných e-mailů a počet e-mailů čekajících na odeslání, atd.
Open Rate – statistika
- Statistika nově zobrazuje počet příjemců , kteří skutečně otevřeli e-mail. Součástí statistiky je i přehledný tabulkový výpis se seznamem e-mailu, ze kterých došlo k otevření e-mailu vč. počtu otevření, a data posledního otevření.
- Statistika otevření e-mailů – počet všech otevření e-mailů v e-mailových klientech, nebo pomocí odkazu a zobrazení kampaně pomocí webového prohlížeče.
- Nedílnou součástí této statistiky je i přehledný graf, který zobrazuje četnost otevření e-mailů dle jednotlivých kalendářních dnů.
Click Rate – statistika
- Nově zavedená statistika s tabulkovým seznamem jednotlivých url odkazů uvedených v e-mailu vč. počtu kliknutí na tyto url odkazy. Odkazy jsou řazeny dle posledního kliknutí.
Bounce Rate – statistika
- Tabulkový výpis odhlášených příjemců, kteří se odhlásí po odeslání kampaně. Jednotlivé e-maily příjemců jsou řazeny podle data odhlášení.