webcontent-cms

Servisní update - WebContent CMS 2.2

Začátkem roku přicházíme se servisním release updatem s označením WebConent CMS verze 2.2. Tato verze obsahuje více než 20 drobných vylepšení.

Mezi ty nejdůležitější servisní úpravy patří:

  • Vylepšené ovládání modulů a jejich vkládání přímo do obsahu článku, nebo stránky. Nově stačí, aby uživatel kliknul na speciální ikonu, a zobrazí se „Průvodce vkládání moduly“ kde stačí v několika krocích zvolit modul a hodnoty, které se mají vložit do obsahu.
  • Řazení stránek ve složce pomocí pořadí. Pořadí složek může uživatel nově řadit dle názvu, dle data, a dle hodnoty pořadí.
  • V nastavení stránek je nově možnost sledovat datum poslední změny stránky a jméno autora, který změny provedl.
  • Možnost přidat registrovaného uživatele přímo v administraci.
  • Rozšířená funkcionalita vyhledávání o statistiku „Historie vyhledávání“. Statistika zaznamenává všechny slova a slovní spojení, které uživatelé hledají na webu.
  • Přepracovaný modul „Anketa“.
  • Sjednocení skriptu CRON do jednoho místa.
  • Specifikování výchozí šablony v nastavení složky.
  • Významně rozšířená funkcionalita „Fotogalerie“ o možnost hromadného nahrání fotografií pomocí souboru s archivem (.zip).

Součástí verze 2.2 je i úprava a rozšíření statistik u modulu „Newsletter“

Nově jsou ve statistikách kampaní dostupné tyto funkce:

Základní statistika
  • Nabízí informace o kampaně typu: název a stav kampaně, datum spuštění kampaně, celkový počet rozeslaných e-mailů a počet e-mailů čekajících na odeslání, atd.
Open Rate – statistika
  • Statistika nově zobrazuje počet příjemců , kteří skutečně otevřeli e-mail. Součástí statistiky je i přehledný tabulkový výpis se seznamem e-mailu, ze kterých došlo k otevření e-mailu vč. počtu otevření, a data posledního otevření.
  • Statistika otevření e-mailů – počet všech otevření e-mailů v e-mailových klientech, nebo pomocí odkazu a zobrazení kampaně pomocí webového prohlížeče.
  • Nedílnou součástí této statistiky je i přehledný graf, který zobrazuje četnost otevření e-mailů dle jednotlivých kalendářních dnů.
Click Rate – statistika
  • Nově zavedená statistika s tabulkovým seznamem jednotlivých url odkazů uvedených v e-mailu vč. počtu kliknutí na tyto url odkazy. Odkazy jsou řazeny dle posledního kliknutí.
Bounce Rate – statistika
  • Tabulkový výpis odhlášených příjemců, kteří se odhlásí po odeslání kampaně. Jednotlivé e-maily příjemců jsou řazeny podle data odhlášení.
cta-back1

Nespokojte se s kompromisy - systém který roste s vámi!

Zanechte nám svůj e-mail, budeme vás informovat!

Na začátek stránky