Automatizace prodeje vede k úspoře peněz a času. Neen z tohoto důvodu je nepostradatelnou výdohou systémová integrace, která mimo jiné nabízí možnost všechna data pohodleně spravovatpouze v informačním systému.
Řešení posavená na našem systému jsou propojitelné s dalšími systémemy ať už v on-line nebo off-line režimu čerpání dat.
Informační, skladové a účetní systémy poskytují v automatizovaném réžimu údaje internetovému obchodu bez nutnosti zásahu ze strany zaměstnanců. Komunikace mezi systémy probíhá tak, že eshop dle svého nastavení importuje nebo exportuje různé parametry (provedené objednávky, data o zákaznících, stav zboží) z/ do informačního systému.
Veškeré informace tak lze editovat pohodlně z jednoho administračního prostředí.
Přínosy systémové integrace
- Snížení nákladů na prodej
- Snížení chybovosti zaslaných objednávek, atd.
- Úspora provozních / mzdových nákladů
- Zpřístupnění detailních informací o produktu zákazníkům či partnerům
- Zpružnění obchodní činnosti
- Lepší komfort obsluhy zákazníků -kontrola všech objednávek a faktur, nebo zjištění aktuálního stavu objednávky 24 hodin denně odkudkolid
Co všechno je možné propojit?
- Objednávky a faktury
- Produkty (se všemi parametry jako jsou rozměry, popisky, názvy, kódy, obrázky, zásoby na skladě, dostupnost produktu a ceníky)
- Kategorie produktů
WebContent Eshop podporuje tyto systémy
- Pohoda
- Helios
- Money S3
- Ježek
- Altus Vario