Technická podpora
Vyškolený tým technické podpory je připraven přijímat a řešit vaše požadavky.
Vyškolený tým technické podpory je připraven přijímat a řešit vaše požadavky.
Máte dotaz na používání produktu, funkcionalitu systému nebo máte podezření na nesprávné chování systému a nemůžete si vybrat z výše uvedené nápovědy?
Pak neváhejte a kontaktujte technickou podporu pomocí:
Rozdíl mezi dvěma nabízenými tarify spočívá v době vyřešení vašeho požadavku. Kritické požadavky (např. nefunkční systém / administrace) řešíme přednostně bez ohledu na tarif. Čas do vyřešení ostatních požadavků (např. nelze odeslat formulář nebo e-mailovou kampaň nebo nelze nahrát obrázek, popřípadě vložit odkaz) se řídí dle tarifu, který si zákazník zvolil.
Cenu technické podpory sestavujeme individuálně podle produktu, který od nás zákazník zakoupil a rozsahu projektu.
Ke všem našim řešením poskytujeme základní podporu u které zvládáme řešit požadavky obvykle ve velmi krátkém čase, se zákadním tarifem garantujeme vyřešení nejpozději do 48 pracovních hodin.
Pro klienty s podporou 24/7 děláme maximum, ať už se jedná o pracovní den nebo víkend. Exkluzivní typ služby, u které garantujeme vyřešení všech požadavků už do 10 hodin od jeho přijetí.
Pokud váš požadavek nestihneme vyřešit do garantované doby, pak máte právo na 100% slevu z měsíční platby za daný tarif.