webcontent-cms

Technická podpora

Vyškolený tým technické podpory je připraven přijímat a řešit vaše požadavky.

Máte dotaz k produktu?

Máte dotaz na používání produktu, funkcionalitu systému nebo máte podezření na nesprávné chování systému a nemůžete si vybrat z výše uvedené nápovědy?

Pak neváhejte a kontaktujte technickou podporu pomocí:

Máme pro vás připravené dva tarify

Rozdíl mezi dvěma nabízenými tarify spočívá v době vyřešení vašeho požadavku. Kritické požadavky (např. nefunkční systém / administrace) řešíme přednostně bez ohledu na tarif. Čas do vyřešení ostatních požadavků (např. nelze odeslat formulář nebo e-mailovou kampaň nebo nelze nahrát obrázek, popřípadě vložit odkaz) se řídí dle tarifu, který si zákazník zvolil.

Cenu technické podpory sestavujeme individuálně podle produktu, který od nás zákazník zakoupil a rozsahu projektu.

Tarify

Máme pro vás připravené dva tarify:

Tarif BASIC

Ke všem našim řešením poskytujeme základní podporu u které zvládáme řešit požadavky obvykle ve velmi krátkém čase, se zákadním tarifem garantujeme vyřešení nejpozději do 48 pracovních hodin.

-

v základní ceně všech řešení
Tarif 24/7

Pro klienty s podporou 24/7 děláme maximum, ať už se jedná o pracovní den nebo víkend. Exkluzivní typ služby, u které garantujeme vyřešení všech požadavků už do 10 hodin od jeho přijetí.

1 490 Kč

měsíční poplatek

Garance

Pokud váš požadavek nestihneme vyřešit do garantované doby, pak máte právo na 100% slevu z měsíční platby za daný tarif.

cta-back1

Nespokojte se s kompromisy - systém který roste s vámi!

Zanechte nám svůj e-mail, budeme vás informovat!

Na začátek stránky