Přední české vydavatelství svěřilo správu e-mailových adres svých čtenářů redakčnímu systému WebContent a jeho modulu Newsletter.
Podstatou newsletteru ve vydavatelství Burda Praha, spol. s r.o. je sdělit svým čtenářům ve stručné formě klíčové informace o jednotlivých titulech za účelem podpory prodeje předplatného těchto titulů či zvýšení povědomí o nich.
Zajímavosti v číslech:
(říjen 2011)
- Registrovaných e-mailů v systému: 165 000
- Průměrně odeslaných e-mailů: 47 000
- Průměrný počet kampaní měsíčně: 6
Efektivní správa e-mailových adres
Musíte dnes rozesílat každý z firemních newsletteru zdlouhavě pomocí e-mailového klienta jako je Outlook, apod.? Je nutné psát znova e-mail, nebo telefonicky kontaktovat klienta zda si daný e-mail přečet? Není – byť to mnoho firem dodnes dělá.
Existuje zde možnost, jak s klienty, nebo zákazníky komunikovat plnohodnotně a efektivně a k tomu zároveň sledovat z jednoho místa jejich aktivitu – už nebudete muset zdlouhavě absolvovat klasické kontrolní kolečko a doufat, že si někdo z nich daný e-mail přečetl. Vytěžte z vlastnosti, které Vám modul Newsletter nabízí už dnes – přehledně a z jednoho místa!
Uvažujete o e-mailovém marketingu, abyste mohli lépe nabídnout služby či produkty svým zákazníkům? Přečtěte si více možnosti, které nabízí modul Newsletter.